Oj oj

Hejsan! Länge sedan jag skrev sist? Men vill spendera så mycket tid med tom som möjligt ju! Så vad har vi gjort? Vi firade jul hos mamma å sedan pappa. Sedan på måndag morgon åkte vi till Norrköping och har var där några dagar, åkte hem i torsdags tror jag? I fredags åkte vi till torp en sväng med min syster och jag hittade ett linne att bära till nyår, efteråt åkte vi till Tjörn och hälsade på Helen och Roberth och såklart lille Melvin, spelade spel osv. Idag gick jag upp vid 11 för att hjälpa mamma noppra/färga ögonbryn och gjorde slingor i hennes hår, sedan blev det lite stressigt för jag ska över till pappa och sedan Amanda och tom ska till Uddevalla, sitter just bu å väntar på färjan ska åka, sedan ska jag till pappa å fixa oordning nig sedan hem till Amanda å mysa! kanske blir Lysekil ikväll? Frågan är hur vi kommer hem sedan i så fall? Nu sätter jag punkt här, kram på er och gott nytt år <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0