Mina planer fram tills måndag...

Hallå!
Snart är det julafton, dock känns det verkligen inte så? Det är liksom fortfarande 6° ute? Ska vara snö på jul, sen kan den försvinna. Hur som helst så ska jag klippa mig om 1 timme, sedan får jag skynda mig upp till huset igen för då kommer nära och kära och vi ska spela julklappsleken!
På fredag morgon åker jag och min syster över till mamma och vi ska mysa lite och mamma ska göra gröt, sedan åker vi mot säve flygplats och hämtar Tom ♥ Lördagen (julafton) spenderar jag och Tom hos mamma, Söndag  åker jag, Tom och Sandra över till pappa och firar jul där. Sedan på måndag bilar jag och Tom ner till Norrköping och hälsar på hans mamma som jag inte träffat ännu. Så ser mitt schema ut än så länge, lite fram och tillbaka blir det men men, kul att det händer någonting! :)
Kram på er så länge och god jul på er! ( fast det ska jag inte skriva fören på lördag egentligen.)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0