hej å hå kämpa på!

Hallå! Var riktigt stressad imorse annars hade jag allt tänk slänga iväg ett litet inlägg imorse men så blev det icke. Jag har stått ut yttligare en dag i skolan och det är itne illa pinkat! På tal om pink, så har jag fortfarande problem med min blåsa så imorgon SKA jag gå till sjukhuset och kolla upp det, det här funkar ju inte längre? Så får vi hoppas att de inte är något allvarligt och att jag slipper ta blodprov i armväcket för de vill jag inte! Äschh föresten jag är stencool klart de inte känns? Har aldrig varit nålrädd direkt men känner ändå på mig att jag kommer behöva göra ett blodprov, åh. Hur som helst så har ja precis skirvit klart min power point presentation i svenskan och nu är det inte långt kvar till jul, det enda jag oroar mig för är att jag inte klarar nationella i matten som jag ska ha om 3 veckor, annars känner ja mig rätt lungn så länge iget fysikprov dyket upp? DÅ ÄR JA KÖRD! NU ska jag städa. UNUSUALLY.
hejdå snyggingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0