Ledig idag!

Hallå! Skrev Inte igår men hade så mycket att göra, idag är jag ledig så skönt! Skrivit klart om 4s så nu har jag inga direkta läxor. Har sån himla träningsvärk som enligt mig inte är normal för gör ont att gå? Hur som helst tog precis en tur ut i friska luften skulle ner till affären och ja lyckades att inte köpa godis! Köpte 2 ljus tyckte fr va mysigt:) och så köpte ja hårfärg, är trött på mitt skabbiga röda äckliga hår. PUSS! Ps. Kolla på himlen på sista bilden? Ser ut som 5 flygplan har varit ute å kört loss?


Kommentarer
Postat av: mandis

Åhh där är den stenen du fick av mig!! Har du använt mina ljus, lukta dom gott? :)

2011-11-16 @ 17:16:48
URL: http://amandamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0