23:24

Hallå!
Kom på att jag har ju massa roliga bilder på djur från universeum från förra helgen som jag ska lägga ut, nu när internet äntligen funkar igen så kan jag ju passa på!




Jag och Amanda hittade en haj med ögonbryn höhö


Min fina vän ♥

Vi stod 1 meter ifrån en apa, super farscinerade!




Och så skulle Amanda bli tagen av polisen IGEN...


Ja, resten av kvällen spenderade vi med pringles, skrattade åt "jag är din mamma å ja dhaosdshso" hahhah ni kommer nog aldrig förstå hur roligt det var... om ni är på universeum så rekomenderar jag er att gå in på rymdavdelningen å göra alla roliga saker där inne haha.
Nu blir det sängen för min del, har fruktansvärt ont i ryggen!

Kommentarer
Postat av: maanda

Jag är så fin i rymden...OCH JAG ÄR DIN MAMMA!! DKFLÖGNS

2012-02-11 @ 11:24:40
URL: http://amandamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0