Söndags städningen är igång..

Hallå! Den tråkiga söndsgen är här och jag har min vanliga söndagsstädning. Igår kväll fick jag finbesök av min kära vän Amanda, Vi hade en minst sagt trevlig kväll som slutade vid läggning runt 4 tiden. Hur som helst tänkte jag fortsätta städa, duscha och sedan packa skolväskan och skriva klart lite saker, träningsschema som ska fixas, individuella val som ska ordnas och insändare som ska skrivas klart, för att inte tala om kemiprovet på tisdag som jag känner mig grymt oredo för! Senare ikväll blir det ju såklart Beck.

Till lite roligare saker nu då!
På fredag har jag ett flyg som väntar på mig. Åker nämligen till Gotland då, och jag och Amanda smider även planer på en resa ner(upp?) dit på påsklovet.

Peace


Jag och Amanda på nyår

Kommentarer
Postat av: Tanya - STOCKHOLM

Egentligen är ben inget märkvärdigt, men på något sätt var din header snygg :D

Hoppas du haft en härlig helg, kram!

2012-02-12 @ 20:47:47
URL: http://tanyallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0