Blablabla

Jag hade en diskussion med mamma förut. Jag har aldrig velat bo här... Men allt är så himla mycket lugnare och skönare här. Kanske är värt att bo här? Visst finns det för och nackdelar, men jag trivs mer och mer här, jag får ju göra som jag vill, jag fyller ju 17 i år? Det är liksom bara jag här och ingen annan. Ingen att störa sig på. Dock är jag väldigt ledsen över att min syster flyttar till Norge om 1 vecka, min bästa vän... Hur ska jag klara mig med det här utan henne? Hon är den enda som förstår allting, hon vet precis hur det här. Kommer Inte ha en jävel att prata med...
Jag vet inte vem annars jag kan tro på.
Min syster är min bästa vän.

Helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0