Medans jag väntar på mat

1. Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Tom♥

3. Hur lång är du? Mätte mig igår, 155 cm nu!

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Crazy Stupid Love, dock somnade jag efter 15 min?

5. Vem ringde du senast? hmm ingen aning, pappa?

6. Vem ringde dig senast? Mamma eller Amanda

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Nejdå inte så mycket :-)" Från Tom

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror helt på, ibland sms ibland ringa!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda!

10. När såg du senast din mamma? i Torsdags tror jag?

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna/Blå

12. När vaknade du i dag? 14:00...

13. Vilken är din favoritjulsång? Ingen aning, lyssnar inte speciellt mycket på julmusik.

14. Vilken är din favoritplats? Sjöboden, en varm sommarkväll med mina vänner!

15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vill ju bo i Göteborg så kanske där?

17. Vad skrämde dig om natten som barn? The grudge, och det skrämmer mig fortfarande...

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Tom tror jag haha

19. Hur stor är din säng? liten =(

20. Har du stationär eller bärbar dator? Har både och!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? En stor tröja eller i trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 jätte stor å två vanliga!

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Där jag bor nu bara!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? haha är skorna snygga så föredrar jag skor!

26. Är du social? Vet inte?

27. Vilken är din favoritglass? Daim glass!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Hmm, har ingen direkt favorit.

29. Tycker du om kinamat? självklart!

30. Tycker du om kaffe? nää har inte blivit så stor än.

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Nej inte direkt.

33. Kan du spela poker? haha nej värdelös!

34. Tycker du om att mysa/kela? älskar*

35. Är du en beroendemänniska? huh?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? vet 2, men "kände" 1 av dom.

37. Vill du ha barn? När jag ser min brors son så vill jag det! Men nej jag skall nog vänta några år tills dess!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och så försöker jag ju lära mig Italienska också, sakta men säkert.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, fast bassäng är varmare så beror på?

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder såklart, och McDonald's haha

42. Äger du dyrbara smycken? Inte direkt, eller jo, dop present som jag inte kan få på mig längre.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? True blood, How i met your mother, scrubs typ.


44. Kan du rulla med tungan? Jo, om det är så jag tänker att jag kan så kan jag det :D

45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha jag vet inte helt ärligt, Alla jag umgås med är roliga på sitt sett =)

46. Sover du med gosedjur? Nej det var ett tag sen...

47. Vad har du för ringsignal? Iphones vanligaste ringsignal antar jag?

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jo uppe på vinden finns det kvar.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina gardiner

50. Flirtar du mycket? hahha nej det är nog de jag är sämst på, dessutom behöver jag inte flörta, har ju Tom.

51. Kan du byta olja på bilen? haha nej borde jag kunna det?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  neej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Överenskommelser, världens bästa bok!


54. Läser du någon dagstidning? Räknas Aftonbladets breaking news app?

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nää

56. Dansar du i bilen? Haha nepp!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev ner lite ackord till pianot igår.

59. När var du i kyrkan senast? på min brors bröllop!

60. Är du lycklig? Självklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0