Mitt 2011

Okej, Tänkte kolla igenom hela året som gått, lite sent kanske men?

Januari!

Vi börjar från förra nyår:

Självklart firade jag in 2011 med min underbara Amanda ♥

Vi hade roliga kvällar i Amandas lägenhet i lysekil, resten av bilderna från denna kväll bör ej visas!

Fick se min brors son för första gången, stolt faster till världens sötaste!

Okej, det bästa med hela året är väl ändå bettsy och bea show? Ni kommer nog aldrig förstå hur roligt vi hade det!


Här någon stans Började jag pata med Tom, Den historien om hur jag blev tillsammans med en gotlänning behöver jag ju inte skriva här, men hur som helst vi började prata här någon stans i januari.

Vi går vidare till Februari:

På Alla hjärtans dag står jag och färgar min utväxt, hårfärg i hela håret och det kanckar på dörren och pappa öppnar, drä står de tre killar å ger mig det här: Från Tom ♥  Hur gullig är inte min kille egentligen? Generad å knallröd i ansiktet med brun hårfärg i hela ansiktet tog jag emot den. kommer fortfarande igår det här haha.


Det hände inte speciellt mycket i februari, så vi går vidare till Mars:
Jag,Sandra och mamma åkte till min släkt i värmland, 1 meter snö och vi hade ett feett snökrig med mina kusiner!



Hade mysiga vinterkvällar med min bästa vän!

Den 15:e Mars satt jag i Amandas varsdagsrum, vi pratade på hennes resa då hon skulle iväg på skidresa och jag skulle eventuellt med, men jag kunde inte. Men den här dagen Tycker jag själv att jag var väldigt modig, och jag är idag glad att jag gjorde detta, jag skickade iväg en förhållande förfrågan till Tom, tack å lov så accepterade han det. Så det var då vi blev tillsammans.

Här blev även min brors son döpt, Melvin blev namnet ♥

Över till April:

Ärligt, April var en död måndad. Jag och Amanda satt å tjattrade sönder varandra å pratade varje lektion om allting som gick å prata om, vi planerade sommaren å hur bra allting skulle bli å bla bla bla.

Maj:

Jag och Amanda drog till gräbbestad


Min snygga syster fyllde 19 år!

man kunde ha sommarkläder på sig!

Plojfoto - Avatarer

Drog till Liseberg med två snyggingar till Veronica Maggio

Va i sjöboden och hade kul


Juni:
Sommarlooooov!
Den här dagen var den mest olämpligaste dagen att bli hes på, jag kunde knappt prata eller svälja över huvud tagen. Vi hade 9:ornas kväll på hotell lysekil och jag var där några timmar trots att jag ville dö ungefär!

Mina fina vänner tog hand om skolavslutningen och dom var såå duktiga!

Hotell lysekil! Världens underbaraste!

Min fina syster tog studenten! Tyvärr kunde jag knappt vara med på den för jag var så sjuk..

Jag och Amanda promenerade på kvällen å pratade, gick förbi läskiga hus å ville gråta, ibland blev man kissig, då är det bara å sätta sig!


Juli:
Tom var här, vi var ensamma i huset för mamma var i värmland och vi hade det bara mysigt, sov i sjöboden bland annat.


Åkte ut med båten

Mer hände inte i juni, eller jag har inte bilder på det direkt.. Jag levde väl livet utan en kamera helt enkelt!

Augusti:
Hade räkskiva med pappas släkt! Här någon stans började jag även jobba lite smått!

Jag och Lovisa åkte över till lysekil på en grillkväll, dock inte så länge eftersom vi skulle jobba tillsammans dagen efter, men det var mysigt!

Jag och Amanda var i göteborg och vela runt i natten, vi var i hennes stuga, käkade pizza mitt i natten, jag ramlade när jag prata telefon å cykla å fick skit ont i benet haha




September:
Min bror och Helen gifte sig!

Färgade håret rött, och fyllde år, min födelsepresent från tom var han själv! han kom på besök under helgen och åkte hem på måndagen igen ♥


Oktober:
I oktober på mitt sportlov fölg jag iväg till Gotland all by myself!
och tom bjöd på middag!


November, December har jag bara suttit i böcker å pluggat så så roligt var det?
Nu orkar jag inte skriva mer haha! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0